Sidor

onsdag 7 augusti 2013

Dag 2 på Ölands Djur och Nöjespark

En efter en började vakna och det blev em lång frukost. 
Blev serverad en krämigomelett :)
Väl inne blev vi bemötta med en bamsekram till barnen...
Vi gick runt och tittade på djuren och helt plötsligt hade alla (alltså vi , inte djuren )gått viljor ... Alla ville något och det direkt... Så vi fick göra en lista med i vilken ordning vi skulle göra saker...
Min önskan var att se Zebrorna...
Här har vi Eric som var busig idag ... Mer än vanligt och testade sin mammas tålamod några gånger under dagen.. Men det blev bättre efter att listan gjordes :)
Sedan var det tivoli dags ...
Jag som är så höjdrädd grejade Pariserhjulet... Måste erkänna att det blev nervöst när jag läste att det skulle vara Skandinaviens högsta Pariserhjul... Men jag överlevde...:)

Och sedan tyckte vi alla att det var dags att bada :)
Ovan ser ni Eric vid den stora hinken... Han vågade inte riktigt fram ( högra bilden till vänster) men frågar ni honom så var han under vattnet :)
Här ovan fylls det på energi...
Väl hemma i stugan var ju middagen nästan klar :)
Sedan var det lek....
I en stuga bor det tre grabbar... I en annan två... I vår två .... Man kan lugnt säga att Edla var lite ensam... Men hon valde att lägga sig mitt i vägen för dem under fotbollen :) Man kan säga att hon fick mycket uppmärksamhet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar