Sidor

lördag 12 januari 2013

Våfflor deLYX

Dagen har gått i ett lugnt tempo... det behövde vi efter veckans sjukdomar mm Barnen har lek med kompisar och dottern har hunnit följa med till "stallet" med en kompis och få se det riktiga stallivet... Medans vi vuxna har ägnat oss åt snön...


Fick lite fika besök av kusin :) Sitta och prata lite dit och dat alltid lika trevligt :)
Till kvällen tittade vi på en film hela familjen
Och till det hade vi våfflor.. visa av oss ville ha grädde och sylt medan jag och dottern tog romröra...
och självklart kaffe till :) 
 
Hoppas ni har haft en lika energi givande dag...
 
 

1 kommentar:

  1. Jag har levt sedan i går på cocacola och te. I dag åt jag en rostad macka. Gissa vad jag lider av!... - Konstigt nog har jag ändå energi till tusen: har städad bort julen nu. Skönt.

    SvaraRadera