Sidor

lördag 5 januari 2013

Leggings till Edla i massproduktion

Idag har jag äntligen blivit klar med Edlas leggings som har varit halv färdiga länge.. Ibland blir projekt bar aliggande utan att det egentligen finns nån bra anledning.. Men nu har jag tagit tag i den högen och 4:a plagg är klara... JAA :) jag gillar ju att massproducera när jag gör saker ibland :)
När jag syr leggings då börjar jag alltid med grensömmarna (se nedan)
Sedan syr jag fållen på benen innan man syr ihop plagget...
Sedan syr man ihop plagget och avslutar med att fixa till linnngen...
Och vips så är det klart!
På vissa av leggingsen har jag valt att sy fuksfickor och på vissa fuskdragkedjor... Roliga små detlajer.
 

1 kommentar:

  1. Kommer ihåg när mina flickor var små och jag massproducerade leggings eller tights som man sa då. Lätt och fort och roliga att göra :)

    SvaraRadera