Sidor

lördag 1 februari 2014

En god morgon

Efter att ha känt mig krasslig i flera dagar så vaknade jag idag och kände mig, ni vet 85% bra. Vad härligt. Börja dagen med min vanliga morgonpromenad. Men vad tungt det var i början. Märks att man inte är pigg och det var inte skottat... Så uppförsbacke med snö, inte lätt... Men väl uppe var cykelvägen OK så det var bara att följa den. Har man vara ngt bra i lurarna så går det fort att gå. När jag väl kom hem skottade jag lite efter plogbilen som var i farten inatt nångång vid 4:a... Hur jag vet det?? Gissa? Bra hörsel :)
Det bästa var dock att komma hem och båda barnen hade vaknat. Vi hjälptes åt med frukosten.
Inget att klaga på precis. 

Nu har det hunnit att närma sig lunchtid, lite vanlig plock har hunnits med. Nu sitter jag iaf med kaffe och ska börja leta efter sport på tv så jag kan sticka...
Ta till vara på denna underbara dag!!!

1 kommentar:

  1. Fler som har varit i farten på morgonen! Jag var kl. 9.30 på 55 min spinningspass på F&S. Efter det slappade jag i bastun helt ensam, vilken lycka... Nu kan jag ta det lugnt resten av dagen. Kram!

    SvaraRadera