Sidor

lördag 15 februari 2014

Efit dag idag

Efit dag, ettfottoitimnen.se kika där så kan du se andra bidrag.
Då har våran dag börjat... Lite förvirrande start... Har haft dottern mellan oss i natt, hon har varit sjuk så inte så konstigt att hon om till oss. Sedan hörde jag hur hon gick upp för att hon behövde snyta sig... Hör hur hon håller på... Kände att hon behövde hjälp kommer upp... Då kommer sonen??? Näää säger jag det är inte riktigt morgon än... Vi kan väl sova lite till... Jag kan inte sova när jag har näsblod... Logiskt! Ok då är det väl morgon. Börjar leta efter dottern... Hon sover gott i sin säng. Med båda sina kuddar!!! Tittar i vår säng, mellan min mans kudde och min ligger sonens kudde! Varför skriver jag allt detta??? Jo, det är sonen som sovit hos oss inte dottern. Har aldrig tidigare blandat ihop dem så:).... Visst kan jag säga fel namn mm men inte så här... Konstig start iaf på denna lördag. 
8:00
Laddar med kaffe, stickning och OS
En liten bonusbild på mitt sällskap
9:00
Klar med tossarna jag stickade... Ska "bara" sy ihop dem oxå...
Har test stickat lite en fuskfläta... Det är ett resår som ser ut som fläta...
Nöjd:)!!!!
10:00
Varit på MAXI och inhandlat frallor...
11:00
Hunnit med sömnad...
Klar med dessa toppar till dottern.
12:40
Missade 12 kortet... Skyller på Kalla:)
Så nu blir det kaffe... När man kan andas normalt igen:))))
13:00
Kaffe påfyllning gjorde att vi letade reda på...
... Och nu är bla det bokat. När vi ändå höll på att boka passade vi på att boka hotell för framtida bruk:)
14:00
Tid vid symaskinen igen
15:00
Börjar bli dags att kliva i...
:)
16:00-17:00
Varit på bio...
Denna film passar vår familj iaf :)))
18:00
Bänkad framför tv:n
19:00
Maten intas framför tv:n
Skulle föreställa Tacogratäng men jag vet inte vad den smaka ... Så tack vi är mätta idag men ingen vill ha det i sin lunchlåda nästa vecka. 
20-21
Direkt från hocky till melodifestivalen och efit glömdes...

Så jag säger god natt här!
Kul att just du kikade in :)

7 kommentarer:

  1. God morgon. Förstår att det kändes lite smått förvirrande. Tittar in igen senare.

    SvaraRadera
  2. Härligt med småttingar i sängen, säger hon som inte ens har barnbarnen små längre.

    SvaraRadera
  3. Inte lätt alla gånger.. :l

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Kikar in på din dag. Vilken start på morgonen!

    SvaraRadera
  5. Snygg resår.
    Såg lite på Super-G men gav upp när Kling åkte ut.

    SvaraRadera
  6. Just precis den filmen såg några av oss också igår. En höjdare! :)

    SvaraRadera
  7. Oj, oj... vilken start på morgonen. Ibland blir det inte som man tänkt.

    SvaraRadera