Sidor

fredag 31 januari 2014

Kolakakor och snööööö...

Ojjj vad det har snöat idag. Jag har skottat en gång, svärfar en gång och senare mannen en gång... Inte jätte mycket åt gången men iaf...
Hann en snabb runda på stan, hittade garn till denna halsduk...
Notera dock att jag INTE köpte det. Men mina tankar är kvar där...
Sedan barnen kom hem har de bakat. Edla och en kompis bakade muffins
Eric bakade kolakakor,
Jag hade svärföräldrarna här på em så svärmor var i köket med barnen... När de hade fikat klart fick vi ro och njöt av bjudningen
Efter fikat gick barnen ut ... De kom inte in förrän det var tid för middag... De var sååå rosiga om kinderna:)

Nu har vi intagit fredagsmiddagen , hamburgare... På spåret på tv... Nu sover barnen och jag själv känner mig däckad i soffan...
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar