Sidor

söndag 9 februari 2014

Helgens första lediga dag

Lördagsmorgonen börjde med promenad, men ack jag blir ju aldrig frisk. Orkar knappast ta mig runt:(
Den som har hängt med privat vet att jag verkar köra sjuk var 4:e- var 5:e dag. Hyfsad emellan... Och här vill jag inte gnälla men nu kommer det iaf... Så om du inte orkar läsa... Gå o ta kaffe eller nåt och hoppa över detta inlägg:)
Är sååå trött på detta. Har feber ibland, tar panodil och ipren sedan okej ( notera inte frisk) några dagar för att sedan vara dålig igen :(
Tack för att ni orka läsa mitt gnäll...

Tillbaka till lördagen, efter min mindre sköna promenad var det frukosttime...
En berroca och en magnesyl senare var orken tillbaka så tvätt, dammsugning, skurning, mm gick som en dans:)
Sedan kom underbara mamma :) fika och prat med henne...
Och ett stort paket till mig, jag fyller inte år, inte jul... Bara för att.... Tack mamma. 
Vad det var i??? Kommer i ett senare inlägg:)

Sedan var det dags att svira om till feststassen... Iväg till 60-årskalas. Mycket folk, super god mat, mycket skratt och prat... Vi kom hem många timmar senare trötta o glada... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar