Sidor

lördag 18 maj 2013

EFIT dag idag...

Hittade lite roligt på nätet om EFIT (ett foto i timmen) "klubb"... tänkte att testa och vara med... det är lite som min andra webbaserade förening jag är med i (husmorsskolan) man länkar till sidan... kika HÄR om du är nyfiken...
7:00
Steker ägg till frukost till mig. Bara jag som är vaken.
8:00
Inköp av frallor till frukost på MAXI. 

9:00
Tömmer diskmaskinen

10:00
På väg till stan.

11:00
Precis hemkommen från stan där det var bondens marknad...
Så kaffesugen...


12:00
Pill framför symaskinen.

13:00
Fixar lunch... Fisken är i ugnen. Gräddfilssås på G 
14:00
Filmtime med barnen
15:00
Soffhäng och hocky
16:00
Inköp av lärdagsgodis
17:15
Ja skyller på hocky!!!!
18:00
Sitter och trillskas med overlocken. Den vill inte som jag vill.
19:00
Syr för fullt
20:00
Tacotime
21:00
Och nu MELLO time!!!!!!
Kaffe klart! Sticknig fram plockad och Ola i rutan som blev rösten av Josefin....
22:00
Mitt i mellon fortfarande. Har inte rört mig från min fläck.
Nu är det Armenien och sticknigen hår sakta fram. 
23:00 och 24:00
Det är mello som gäller så jag missade. 23 men jag avslutar EFIT men... Thank you for the music

6 kommentarer:

  1. Men du, fisk till middag vore en bra idé. Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som att din dag har varit lugn och skön :)

    SvaraRadera
  3. Kikar in på din EFIT dag. Tack för titten i min.

    SvaraRadera
  4. Hej :)

    Kikar in din efit dag :)

    Vilken fin kaffeburk :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  5. Clutch Powers äventyr, även här! :)

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Kikar in på din efitdag. Lugn och mysig dag :-)

    SvaraRadera