Sidor

torsdag 27 december 2012

Stickprojekt...

Just nu har jag fått dille på att sticka :) Har stickat en tröja till Edla bild kommer senare... En halsduk till Eric
Bilden ovan  är från när  jag började sticka halsduken... det var i Busfabriken i Norrköping då M var ute och fixade lite klappar medan barnen roade sig och satt och stickade :) Den är klar och Eric tycker jätte mycket om den :) Sedan har jag även sytt delar till en kofta som Edla ska ha... det är bara lite moment kvar på monteringen.. återkommer när den är klar... Sedan skulle jag börja med en schal till mig men jag begrep inte mösntret så jag får ta hjälp av en expert imorgon... Och tills dess kan jag ju inte sitta sysslolös så jag stickar en halsduk till Edla :)
 
Satt och bläddrade bland gamla bilder från sommaren och hittade..
Vår köksdel i tältet som vår campingliv började med...
Sedan husvagnen...
Jag är ledig dessa mellan dagar men jag saknar sommaren känner jag... Bara väntar på att vi ska hämta hem pärlan så vi kan åka iväg och bara vara igen...
 
Ha det så gott!!
 
 
 

1 kommentar:

  1. Nej, nej! Ut ikylan för att ta en promenad! Det känns helt underbart när när du har gått i rask takt en stund och kinderna är kalla och kroppen varm av anstängning. Och efter en timmes utevistelse känns det inte alls fel att sätta sig med en söt liten bakelse till kaffet... Tacka vet jag rejäl vinter!

    SvaraRadera