Sidor

tisdag 23 augusti 2011

Tunnbröd med laxröra och sallad

Idag har det blivit tunnbröd med laxröra och sallad till middag. Hade två laxburgare i frysen (inte nåt panerat utan bara malen lax som var formad som burgare). jag stekte dem och när de svalnat blandade jag ner några msk turkiskyoghurt och majonäs, lite dill och citronpeppar. Serverade detta som sagt på tunnbröd med sallad. Jag tyckte det var kanon gott medan barnen var mer kräsna... men så är det det är inte lätt att göra alla glada.
Har även sytt lite. Det blev ett överdrag till en kudde. Bild på det kommer senare. Tänk att man måste ladda saker ibland :-)

Jag hittade en bild på två killar som hade väldigt roligt förra veckan...

Nu ska jag gå och planera vidare på min "lätta sommarbuffé" som jag skall servera under veckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar