Sidor

söndag 28 augusti 2011

Linköping

Vi har varit hos min mamma, barnens mormor nu i helgen en sväng. Vi har hunnit med hur mycket som helst. I fredags åkte vi ut till Skäggetorps Centrum, där har de en bra OrientLivs som säljer det mesta man kan önska sig från mellanöstern. Där shoppade jag korv, oliver och fetaost mm.Vi passade på att åka förbi en thaimat ställe och köpte med oss hem nudlar med olika rätter till och frossade på kvällen.

Lördagen började vi med att åka till innerstan. Jag behövde handla lite tyg mm (kommer separat inlägg om vilka tyger det blev mm)Det var internationell matmarknad i stan. Hur trevligt som helst.

Det inhandlades innebandyklubbor mm till barnen som börjar med sina aktiviter nu till hösten. Eric skall börja på söndag. Vi passade även på att fika medan vi var i stan på "Berget"


Efter innerstan åkte vi ut till IKEA. Trodde att det skulle vara knökafullt med folk då den 25 precis har vari och alla studenter precis har kommit till stan... Men det var inte så farligt ändå...
När väl all shopping var avklarat åkte vi ut till Valla fritidsområde för picknick.


Medan vi var i Valla såg vi alla studenter som var på väg till fest eller var på väg hem mm. Mitt i rondellen i valla hade tekfak placerat en lekstuga :-) Jag blir alltid så glad när jag ser nolleP perioden eller andra perioder då jag ser overaller mm mins min egen underbara tid :-) Det var super kul att läsa i Linköping och få så underbara vänner som man hade såååå roligt med mm Och bara att få se PILSbaskrarna gör mig glad... att de lever kvar...

Efter all energi jag fått av att var amed mamma var det åter dax att köra hem.
 Tack för en underbar vistelse... kram kram

1 kommentar:

  1. Tack för att ni kom och VÄLKOMMEN ÅTER! Och tack för att du fixade min Facebook lösen..

    SvaraRadera