Sidor

onsdag 24 augusti 2011

Äntligen GELÈ :-)

Skam den som ger sig. I tre dagar har jag försökt att få ihop min gelé. Jag har fått koka upp den igen två gånger innan den blev som den skulle. Men nu är den äntligen klar. Nåt recept på det kan jag inte dela med mig i dagsläget då jag knappast har koll på hur mycket jag använt av vad...
Till lunch idag skulle jag ha träffat en vännina men det blev ändrade planer i sista stund. Jag hade verkligen drömt om lunchen idag på GUSTO. Det var lite svårt att hitat nån som ville äta ute så sent och jag är för feg för att sitta själv och äta lunch. Då blev det att åka och hämta o äta hemma. Och jag var inte själv då jag åt :-) fick "besök" av svärmor och svärfar. De skulle bara fixa det sista... Svärfar hade klippt vår gräsmatta mm.
Jag vet att det är en jätte LYX att ha så otroligt snälla svärföräldrar, tack :-)

Och vad var det jag åt?
Yakiniku

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar