Sidor

söndag 13 april 2014

Stickcafe i Norrköping SMHI

Har hittat en underbar grupp på FB, stickcafe i Norrköping. De träffas på vardagarna och fikar o stickar. Nu var det en lördag och jag kunde vara med:)))
Min lott var att baka bullar.., så 100 bullar bakades...
  Vi var 60 personer :)
De hade bjudit in "stickkändisar" bla Lisa som startat Stickcafe online på FB. 
Det var en super härlig dag. Träffade massor med nya vänner som älskar att sticka och umgås. Det fanns även garnförsäljare :)... Så lite fick följa med hem...
Underbar färg om du frågar mig :)
Ska nog bli ett linne... Har börjat att fundera hur jag ska göra den... Men först måste jag låna en bok på bibblan
Och sedan skulle jag även vilja hitta denna tidning...
Så ideer fick man så det bara snurrar runt i huvudet...
En trött men lycklig Tyglina kom hem... Och jag hann även träffa en vännina som var hemma hos sina föräldrar...
Tack de som ordnade med dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar