Sidor

söndag 6 april 2014

Lördagen i 120...

Ibland känns det som om jag hela tiden är på väg någonstans. Inte för  att det är jobbigt mer att man ska hinna allt och inte tappa bort ngt. Exempelvis nu när jag tänker på lördagen som var otroligt trevlig så var jag hela tiden medveten om körschemat för dagen. 
Morgonen började bacon och ägg som sonen fixade...
Sedan sedvanlig plock i hemmet. Hann med samtal till goda vänner, uppdaterad nu vad som händer i vänskapskretsen:)
Svärföräldrar som kom förbi för att dammsuga bilen. 
Barnen och jag åkte till stan för att fixa present till barnkalas. 
Men det vi tänkte köpa öppnade inte förrän 14:45... Så vi fick ta till plan B. Men dottern var helt förtvivlad då hon ville ha plan A... Så vi gjorde en kompromiss så även plan A ska införskaffas. 
När vi skulle gå till bilen gick vi förbi Konsthallen... Och vi bestämde oss för att gå in och titta. Hon som var där var så snäll och visade barnen hur man skulle läsa på nr etiketten och sedan kolla på listan för att veta vad verket hette:))))
I bilen behövde vi skriva korten till presenten...
Koncentration på hög nivå :)
Medan barnen var på kalas passade jag på att åka till en väninna och fika och smaska på tårta...
Väl hemma skulle barnen leka och cykla mm och jag skulle på tjejfest.
Mycket gott var det:)
Massor med skratt, vin och drinkar... Och mycket tidigt på söndagsmorgonen var det dags att bege sig hemåt...  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar