Sidor

tisdag 19 november 2013

Symöte- shopping

Tisdag idag och symöte hos husmorsskolan... Här kan du läsa vad de andra har hittat på till dagens möte... Själv har jag inget färdigt med jag passerade Söderköping och Jofotex... Och jag lyckades komma in medan de hade öppet... Det blev lite smått och gott...
Så här ska det sys... Bara jag hittar tiden. Just nu hinner jag inte eftersom vi har lite andra projekt på gång hemma... Men kanske kanske till helgen :)
Och min väninna o jag som var inne i affären var nog bra shoppare så vi fick en kaffe kupong till fiket brevid:)
Så mitt bidrag... Om du handlar mycket kan du få kaffe o kaka på köpet :)... Nää skoj åt sidan... Mitt bidrag är bara alla tyger som följde med hem... Vet inte om bilden gör rättvisa... Men den affären är ju bara helt underbar.,.
:)
Trevlig tisdag på Er alla!

3 kommentarer:

  1. Men så härligt med en massa tyger.

    SvaraRadera
  2. Vilken känsla att få gå längs dessa tyghögar och låta inspirationen flöda!

    SvaraRadera