Sidor

söndag 17 november 2013

Söndagsmorgon

Här har det börjat lugnt... Älskar när man vaknar och är pigg :) sovit lagom!
Barnen spelar spel... Jag njuter av morgonkaffe... Istället för tidning passar jag på att surfa runt lite och uppdateta mig på olika sidor. Jag vet inte hur det är med Er men jag har mina favorit bloggar som jag följer... Vissa om handarbete, vissa om matlagning, vissa personliga... Men alltid lika roligt att läsa uppdateringarna... Och så självklart alla tidningar och hemsidor... Och inte minst FB... Och där har jag också hittat nya dimensioner... Olika grupper med roliga saket... Ojj ojj man kan lätt sitta en timme eller mer ibland:)
Bjuder på en bild nedan som jag hittat på  nätet...lånar den och visar...
Ha en skön söndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar