Sidor

lördag 16 november 2013

Efit- en vanlig lördag

Idag är det EFIT, ett foto i timmen dag igen... Vill du läsa mer om det ... Kika in här... Vill du hitta andra som domunenterar sin dag, kika in här...
Min dag började med sovmorgon...nyvaken har jag traskat runt inne och fått igång lederna... Kollat ut om allt är på plats (det blåste hårt inatt hörde jag)
9:00
En titt på baksidan...
10:00
Kokar ägg till mig... Men efter lite missförstånd så visade det sig att sonen visst hade menat att han ville ha en äggmacka... Så då fick vi varsin :)
11:00
Städar upp resterna från gårdagens middag... Min väninna och jag körde hårt med ovanstående dryck... Mycket god för den som gillar sött :)
12:00
Tittar på tapeter...
13:00
Tittar på mer tapeter...
14:00
Tog fel på låda i frysen... Konstig köttgryta...
15:00
Kaffebryggaren igång... Dags för kaffe:)
16:00
Tittar till torktumlaren :)
17:00
Tänkte damma av lite LEGO
18:00
Bäddar sängar m rena lakan
19:00
Glömde fota
20:00
Filmtime....
21:00
Här hade jag själv tagit kväller och glömde fota...

1 kommentar: