Sidor

fredag 4 oktober 2013

Helgen som varit...

Förra helgen åkte dottern o jag med en annan mor o dotter till Stockholm. 
Det var lite oplanerat från vår sida men så roligt :)
Lördagen började med hotellfrukost och sedan en sväng på stan...
En sväng på Åhlens och dottern.... Mamma du måste ta kort på mig och skicka till lillebror :)
Fika på VeteKatten...
Lite traskande...
Och lite middag...
Senare bubbelpool på hotellet ... Och det stora på kvällen:
Uppvisning av Spanska Ridskolan...
Jag tillhör dem som gör som jag blir tullsagd... Man fick inte ta bild på hästarna så det finns inga bilder på det... Vilken magisk uppvisning!!!!!
Trötta återvände vi till hotellet...

Söndagen gick också i shoppingens tecken... Vi var i SkärholmensCentrum... De hade jippohelg...
Lite prova på smikning fanns...
Små tittade på folk som var på audition...
Senare lunch på IKEA...
Tittade på nordens största leksaksbutik...
Åkte en magisk väg hem...

1 kommentar:

  1. Vad mysigt att göra något med bara ett av barnen, kan tänka mig att sonen fick en pappa dag :)

    SvaraRadera