Sidor

onsdag 23 oktober 2013

Börja om... Börja om från början...

Min gröna pytt :(
Har räknat fel på centreringen så efter att ha stickat så här mycket...
Fick jag repa upp nästan allt :(
Så just nu börjar jag om...
Kommit en liten bit... Så jag kör vidare... Målet med att ha den på fredag till syfestivalen ser ut att inte inträffa... Men men... Det finns värre saker i livet...

Men jag tror att denna dag inte riktigt har varit på min sidan...
Skulle testa en ny "påse"
Jag gillar ju att testa nya produkter... Men men kära vänner detta behöver ni absolut  inte testa... Ett ord: vidrigt! Det förstörde min fina lax :( 
Kan inte säga vad det var för krydda men det var bläääää
Japp detta var delar av min dag... Finns det inga ljuspunkter ?? Jo då :) många men allt kan ju inte få plats på bloggen...
Men jag kan visa en bild :)
Inköpt på Netto... Fick för mig att jag läst att det bara skulle finnas där... Mmm Marabou säger jag bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar