Sidor

tisdag 1 oktober 2013

Halsduk till mig

Nu är det tisdag och symöte hos Husmorsskolan. För den som inte kommer ihåg vad det är ... Så är det ett sajberställe där medlemmar kan länka sina alster/projekt och dela med sig av veckans handarbete... Och vi som ör handarbetsnördar kan surfa runt hos varandra och njuta... Och jag då som älskar kaffe och fika ägnar mig åt surfingen med kaffe och kan ha syjunta :)
Vad har de andra hittat på??? Kika http://husmorsskolan.blogspot.se/2013/10/symote-korsbarsknapp.html?m=1

Vad har jag gjort då? Inget som är färdigt. Men jag håller på att sticka mig en halsduk som ska matcha min fina mössa från förra året...
Svårt att se färgerna dock... Får försöka i dags ljus senare i veckan. Det är mitt bidrag för veckan.

Sömnad har de inte blivit:( Dels beror det på att jag måste fixa två byxor innan jag får sy och delvis beror det på att jag inte hunnit i helgen som var...

Ha det gott!

1 kommentar: