Sidor

lördag 29 juni 2013

Min födelsedag

Igår var det min stora dag att bli äldre:) klokare och visare och va..... Osv . Morgonen började med att jag hittade ....
Denna fint gömda klubba vid min säng. Dottern hade smugit under natten :)
Och sedan blev det en tripp till Norrköping för att vara med vänner. Eftersom vi alla har barn är det enklare att träffas där barnen kan leka mm så valet blev busfabriken. 
 Men det bästa var efteråt ... Vi åkte till Söderköping till Smultron Stället. Det blev först glass.... 
Och sedan en tur med tufftufftåget genom stan. 

2 kommentarer:

  1. Grattis! Tänk om jag vetat att du skulle fylla år! Då hade jag köpt en stooor blomma till dig!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) tack Maja. Det är tanken som räknas ;) det var underbart att ha Er här och inte behövde fokusera på att man blev mognare :)

      Radera