Sidor

tisdag 25 juni 2013

Bolero till dottern-Syföreningsmöte

Tisdag igen och syföreningsmöte hos Husmorsskolan Kika in där om ni vill se andra bidrag till veckan möte... Själv bidrar jag med favvo i repris... En bolero... denna gång blev det till dottern. Det är roligt när man gör ngt och det blir uppskattat. Det är samma mönster som på denna
 
OCH vill erkänna här och nu om någon arbetskamrat läser detta och ni hörde mig i em ang Allsång på Skansen... så erkänner jag att jag tittat på det... MEN ni hade glömt att nämna att både Carola o Gyllene Tider skulle uppträda... det var det en snäll granne som informerade mig om :) SÅ ett jätte tack för den påminnelsen... Resulterade i att jag fick energi och dammsög "nästan" hela huset och "skurade" stora badrummet... Så jag är sååå nöjd med min kväll...
 
 

2 kommentarer: