Sidor

fredag 11 maj 2012

Bondbacken

I dag är det min lediga dag igen :-) Barnen och jag passade på att packa bilen med mellisen och övertala vänner att följa med till bondbacken. Det har blåst och blåst här idag. Första tanken var att åka till nån park men det kändes för öppet.. vill ju inte blåsa bort... sedan funderade vi på Gränsöslott men där var det orkan och då passar bondbacken perfekt. Vi valde dock att sitta lite mer upp mot skogen så vi fick skydd mot blåsten... Barnen lekte och vi vuxna satt och drack kaffe i det underbara vädret... Vi hade även turen att få denna utsikt...
Alla barn lekte och hade kul :-)
Och när jag kom hem så letade jag efter en helt annan bild men hittade denna bild som också är tagen den 11/5 fast några år tidigare på samma plats, bondbacken...
Tänk att det är mina små barn som blivit så stora... notera den stolta farfar som är med på bild... Och det roliga är att barnen nu är hos farmor och farfar för att sova över..



1 kommentar:

  1. Perfekt taget kort på 3-mastaren! Den ramas in så fint av växtligheten i förgrunden.. Du kan vinna pris med den!
    - Fyra år sedan var försommaren mycket varmare, där sitter barnens farfar i shorts och bara ben... Och barnen var så små! Kramar fr mormor

    SvaraRadera