Sidor

tisdag 8 maj 2012

Bilder från helgens äventyr

I lördags åkte hela familjen till Vimmerby. Vi strosade lite på stan och handlade lite smått... HusqvarnaButiken (Husqvarnabutiken-Vimmerby ) fick ett besök av mig... Jag hade turen att de hade extra öppet just denna lördag :-) Blev lite tyg till mig och till Edla belv det en lite plåtlåda med smått och gott i som hon fick för att hon gillade att sy...Senare behövde vi förä'ldrar lite kaffe påfyllning så det blev att jaga öppet bra fik!!! Vi tog oss till Astrid Lindgrens Näs för fika...


 Jaa så trevligt hade vi det i lördags...

Nu är det Speedway på TVn så familjen tittar på det medan jag får hitta på lite vad jag vill... ska jag lägga mig och läsa eller ska jag sy eller surfa?? Det är mitt lilla problem just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar