Sidor

lördag 7 december 2013

God morgon!!!!

God morgon alla solstrålar!!!! Efter nästan två veckors orkeslöshet så är krafterna nästan tillbaka och humöret. Har känt att jag inte varit på då bra humör den senaste tiden ... Jag är sådan att jag vill hinna så mycket och det ska hända saker eller så ska jag ha valt att det inte ska hända saker... Inte för att man bara inte orkar... Men nog gnällt om detta... 

Sitter och försöker njuta av min frukost... Trodde jag skulle få vara uppe själv en stund men icke... Sonen kom upp pch tre min senare dottern:) Det klassiska.. Skoldagar får man tvinga upp dem men på helgen då går de upp som en klocka :)
Lite mörk bild... Men jag köpte Rallar halvor igår på maxi:) Super gott mörkt bröd om ni inte testat det innan...
Nu ska jag packa:)... Äventyr på G!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar