Sidor

fredag 6 december 2013

Fredag!!!!!

Ohhj vad jag har längtat att denna vecka ska va över och jag kanske ska börja få tillbaka krafter... Och lite lite bättre är det med krafterna. Onsdag och torsdag har jag somnat direkt hemma efter jobbet. Men idag har jag orkat med att hämta barnen och ta oss ner till stan... Eric har blivit fin i håret...
Min gullunge:)

Och ute har Sven härjat...
Brrrrr....
Vi tog oss till Stadiums nya outlet och införskaffade mössor och vantar mm...
Vi var så frusna när vi kom hem att det fick bli varmchoklad med marshmellows...
  Sedan kom även min mamma, barnens mormor:)))))
Och hon hade bakat finskajulstjärnor:)
Nu är det mys med alla till Idolfinalen...
Avslutar med en underbar bild på våra fyrbenta...
God kväll på Er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar