Sidor

onsdag 15 augusti 2012

Vardagen har tagit vid igen :)

Då var semesterns slut och vardagen har tagit vid. Tro inte att jag går och deppar eller så... näää. För att uppskatta ledigheten måste man även ha vardagen :) Vi har hunnit med det vi hade planerat och inte planerat under ledigheten... visst kunde man ha önskat lite bättre väder mm men näää jag är nöjd. Nu är det roligt med vardagen igen. Barnen uppskattar alla sina kompisar i förskolan mm Idag efter jobbet när vi kom hem var jag trött trött trött :) Då övertalade jag barnen att bada :) Så jag fick sitta och bara vara med dem ... De var nöjda och jag var mer än nöjd...
Lite blöt blev jag allt men det får man ta :)

Vad har vi gjort mer nu på vardagskvällarna?? Jo jag har fått inspiration så det bara ryker om symaskinen :) Har fått ihop lite plagg till barnen nu inför starten på hösten... Får dock återkomma med bilder när jag hinner ta dem... nu vill jag bara sy ....

Ha det så gott nu när värmen är framme och njut av tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar