Sidor

måndag 30 juli 2012

Stockholm del två

GrönaLund äventyret var rolig men man har ju lite ont i musklerna efter all aktivitet. Vad kan passa bättre än lite bubbelbad??
Här tycker Edla att det är helt underbart! 
Det kittlar i rumpan!!!
Det är nästan som om man pruttar mamma :)
Titta titta det är som en ballong i mina byxor :)
Lite mor och dotter gos i poolen.. 
"Drinkar" i plastglas 
Efter denna dag skulle man tro att barnen var så trötta och somnade men ICKE... de skulle sitta uppe och titta på OS invigningen... men mitt i fick de allt gå och lägga sig. Somnade på sekunden då huvudet nuddade kudden :-)
Och nästa morgon sken solen som det bara kan göra på sommaren...
Vaknade till denna utsikt...

Lite morgonkaffe i solen är aldrig fel :)
När alla var vakna och klara var det dags för dagens äventyr... Bad i Drevviken ...Vi åkte till Sköndal. Det blev både poolbad samt sjöbad :)





och lite glass så klart i värmen :)

Jag brukar inte kommentera vad folk har på sig här på bloggen men mannen bakom Eric... Jag säger inget mer...
Sedan hann vi med lite shopping i Farsta...

Tack alla som gjorde vår Stockhomvistelse till en underbar tid! Vi passade på att kidnappa barnens faster när vi skulle åka hem :)
Här har vi ett litet stopp i Norrköping. Just när jag tar bilden så kommer det något mycket mycket intressantare i rondellen...






1 kommentar:

  1. Ni verkar ha haft det bra i Stockholm, härligt och er välunnt!

    SvaraRadera