Sidor

onsdag 11 juli 2012

Karhu Run igen :-)

Nu är det dagen efter på Karhu Run. Mitt och mitt lags mål var att GÅ runt banan i VT-gångsklassen och det var SUPER roligt. Ingen av oss är stor tränare (utom en förstås men hon gick om oss på ca 3 min.. sedan såg vi inte henne mer :-)... ) Så vi är nöjda med vårt resultat... 6 km på 60 min... Inget imponerande men för oss var det roligt. Och jag vill bara att alla ska veta att jag hade med mig min regnjacka= inget regn för ngn :-) ( nån måste ju se till att det inte regnar och den nån var JAG )
Lånar en bild från Västerviks Tidningen på webben idag...
Detta är vinnaren som kom i mål på 19 min.... (då hade vi precis hunnit 2 km och han 6 km ... ) Om du vill läsa mer om loppet klicka HÄR

Efter målgång GICK vi hem till en av kollegorna och hade lite mys med goda ostar och kex... senare kaffe och en underbar paj som jag har blivit lovad receptet till... var hemma sent men vad gör väl det... Det är SEMESTER nu :-)

Helt otroligt va? Jag firar min semester med motion... Kan säga att jag blivit lite inspirerad av en väninna som springer maraton mm (inte riktigt min klass :-)  ) Men MIA du vet vem du är... näää nu dags och fixa en STOR familjefrukost...

1 kommentar:

  1. Heja heja! Jag tycker du var jätteduktig, jag avskyr att gå och blir uttråkad efter bara nån kilometer. Man kommer ju ingenstans! ;)

    SvaraRadera