Sidor

söndag 17 maj 2015

Lång helg på Öland, del 1.

Vi kom inte riktigt iväg då vi tänkt oss, men det gjorde inget då vi inte hade tid att passa. 
Vi tog ett matstopp i Kalmar.
Och sedan över Ölandsbron... Semester!!
Jag tycker det är nåt speciellt med långa broar. De är pampiga!
Klockan var mycket när vi kom upp Norra Öland. Eftersom vi visste att vi skulle vara sena hade vi bokat Ställplats på Ölands Golfklubb i Löttorp. 
Underbart  att vakna till den fantastiska himmlen.
Och lite morgonkaffe...
Jag har dock glömt min stickning hemma så det är lite tomt för händerna. Saknar det mycket just när vi campar. 
Sedan var det golf golf golf...
Barnen och jag övar än...efter lunch och mer träning, begav vi oss till Böda.
Det var så här jag önskade från början att vi skulle kunna använda husvagnen. Även för kortare resor.
Lite skillnad på platsen på Böda Sand.
Och vad äter man när man campar? Jooo "Grillat!!!"
Tur att man har värme i husvagnen. Det blev rätt kyligt ute, men mys i husvagnen.

1 kommentar:

  1. Härligt med minisemester. Vi campade också och vädret var lite hit och dit.

    SvaraRadera