Sidor

lördag 25 april 2015

Innebandy avslutning och grillpremiär för "sommarn"

Morgonen började med klubbavslutninf på innebandyn. De skulle köra interncup mellan tjej- och pojklagen samt tre årskullar som mixades. Men tyvärr så skadade Eric sig i foten på kalas på fredagskvällen, så han satt och tittade på istället.
 Mannen och jag var på frivilliga listan på att servera hamburgare... Ca 95 st hann vi med :)
Väl hemma hade vi besök av två gamla kollegor till mig med söner. De skulle gå Legovandring hos oss:)... Tror både guiden och grabbarna var nöjda:)... Och vi mammor hade lite "oldtime" snack. 
Till middag rullade vi ut grillen och slängde på lite smått och gott. Och jag hade under veckan fått en kasse med ogräs från en kollega... I botten låg några jordärtskockor... Blidde gratäng av det...
 Och det intensiv gröna på vänster sida är brännässelsallad... Ogräset jag fick av kollegan :)
 Mums säger jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar