Sidor

tisdag 19 augusti 2014

Hösten är nog här i alla fall

Läser på löpsedlarna att det inte riktigt är så men... Brrr säger jag. Åter igen tycker jag att vardagen börja kännas som det normala igen. Hunnit hem efter jobbet ... Städat lite hemma så nu behöver vi inte vara oroliga för att nån ska börja få astmaattack eller så :)
Hunnit en sväng till www.tygeriet.se och inhandlat sytråd ... Varit på Willys och köpt bröd o pålägg samt kaffe... Fixat middag... Tvättat några maskiner... Sitter nu som i koma framför tvn och tittar på ett gammalt avsnitt av Morden i Midsomer o stickar. 

Kom på att det är tisdag och möte hos www.husmorsskolan.blogspot.se
Så mitt bidrag blir min stickning jag håller på med...
Går sakta framåt...

Kika in hos Maja för andras bidrag...
God kväll från mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar