Sidor

söndag 16 mars 2014

Dagen som går i träningens tecken

Jaaa... Jag är ju inte van vid så mycket sportliga aktiviteter börjar bli en peppmorsa... Dagen har bjudit på träningsmatch i Vimmerby med Eric och innebandyn... Synd dock att de igen möte äldre lag så de var chanslösa...
Men kul hade de...
På hemvägen åkte vi förbi min mans nya jobb. Jag har inte hunnit att besöks honom där eller varit där innan. Så idag såg jag det utvändigt:)... Blev nyfiken på insidan så nu planerar jag ny tripp dit...
Och nu sitter jag i simhallen medan simträning pågår. 
 Har lite tid att fundera på livet...
Åtta år sedan var jag på BB och då sade att om nån timme så är ni föräldrar:))) nja inte riktigt nån timme, kanske snarare... 15 timmar senare...då förändrades livet för alltid!!!! Vi blev föräldrar för första gången:))))

Men idag är ingen vanlig dag heller!!! Min kära mor fyller 65!!!! Ett stort grattis till dig mamma. Du är världens bästa mamma:), jag älskar dig. Massor m kramar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar