Sidor

onsdag 7 mars 2012

Någon vaknade tidigt idag...

När jag kom upp imorse var det någon som redan var i farten med att leka STAR WARS :-)
Idag har jag letat efter OTTOBREs senaste damnummer men den har inte kommit till stan än.. jag vet att den släpptes 1:a mars men det tar väl tid innan det hittar hit... Ibland kan jag tycka att vardagar börjar med morgon och innan man vet ordet är det kväll och middagsdags och sedan är det kväll... Idag känndes så... Ifs så hittade jag något jag inte visste (eller helt förträngt) att vi hade.. en ventil i taket i klädkammaren ???!!! Så nu är den också rengjord :-) Man kan tycka att det var väl inget... men vet man inte om att den finns där så ser man den jui nte med min längd iaf :-)

Nää nu ska jag sitta lite framför Tvn och se om man kan få lite ork för att kanske göra ngt mer nyttigt ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar